Ciąża i co teraz?


Będę mamą!

Ciąża i macierzyństwo, te tematy interesowały mnie już od bardzo dawna. Już jakiś czas temu M. nalegał żebyśmy zaczęli się starać o dziecko, ale maja obawa o to czy podołamy w każdym aspekcie była przeogromna. Aż tu nagle pstryk i będziemy rodzicami :)


Zdj. z internetu



Ciąża i co teraz?

Tak, bardzo chcieliśmy być już rodzicami i nie sądziliśmy, że 3 miesiące wystarczą na zajście w ciążę. Przecież ludzie starają się miesiącami, latami o dziecko, więc dlaczego nam miało się udać od razu? Jak widać życie lubi zaskakiwać :) Ale wiecie co? Bardzo się cieszymy. W końcu będziemy rodzicami!


Czy to dobry moment na macierzyństwo?

To pytanie towarzyszy mi już od kilku lat. Od momentu kiedy pojawił się u mnie instynkt macierzyński, czyli od ok 12 lat. Nie, nie jestem stara, mam dopiero 25 lat, więc jak widzicie, wtedy było za wcześnie na tę decyzję. Później były różne wymówki:
  • Skończę szkołę/ studia
  • Dostanę pracę
  • Dostanę umowę na stałe
Zawsze jakieś wymówki. Do momentu, gdy w pracy poznałam wspaniałe dziewczyny, które otworzyły mi oczy. NIGDY nie będzie dobrego momentu. ZAWSZE znajdzie się jakaś wymówka. A to kupno mieszkania, a to kariera, a to chęć podróżowania. ZAWSZE będzie COŚ. I NIGDY nie będzie DOBREGO CZASU na macierzyństwo. To otworzyło mi oczy. TERAZ jest najlepszy czas na bycie MAMĄ! Przecież mam stałą pracę, mam gdzie mieszkać i mamy wsparcie od rodziny. Nic więcej w tym wypadku nam nie potrzeba.
Obraz z internetu


Czekajcie na ciąg dalszy :*

Komentarze

  1. Po pierwsze to najszczersze gratulacje :*
    Trzy miesiace to dobry czas.
    A ja z drugim synem zaszlam w ciaze zaczynajac studia.
    I poradzilam sobie :*
    Duzo zdrowka dla Was. Dla tej malitkiej Kruszynki pod sercem i dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie,nigdy nie ma dobrego momentu.Bedxie dobrze,dzieci sa cudowne- zwlaszcza te maluszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Ja miałam na dziś termin porodu, spodziewam się drugiego synka, ale jak widać, w brzuchu mu dobrze i wcale się nie spieszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz